Tales of packing and blueberries


Just a quick post before I go to shower and packing all of my stuff, here's my latest animation! I can't believe how much I learned from doing this one, and how much I have left to learn... oh well, I hope you enjoy it!


Ett snabbt inlägg innan jag duschar och sätter igång och packa alla mina saker, här är min senaste animation! Jag har lärt mig helt fantastiskt mycket av att göra denna, och jag har insett att jag har otroligt mycket kvar att lära mig... aja, hoppas ni tycker om den!

2 kommentarer:

  1. "This blog is partly to keep my worried mother happy". Det där känner jag igen. Men samtidigt fungerar bloggen som en dagbok och det är faktiskt rätt så schysst att kunna gå tillbaka, när du väl kommit hem, och då se vad fantastiskt mycket du var med om!

    Ha det super kul nu på dina resor. Jag kommer följa din blogg.

    Roger
    Malmö

    SvaraRadera